Ogłoszenie o naborze członków do Komitetu Rewitalizacji
Burmistrz Ponieca zgodnie z przyjętą Uchwałą Nr VIII/69/2024 Rady Miejskiej w Poniecu
z dnia 20 grudnia 2024 r. w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji Gminy Poniec, ogłasza nabór członków do Komitetu Rewitalizacji.
Komitet Rewitalizacji stanowi forum współpracy i dialogu interesariuszy z organami Gminy w sprawach dotyczących przygotowania, przeprowadzenia i oceny rewitalizacji oraz pełni funkcję opiniodawczo-doradczą Burmistrza, w sprawach dotyczących wdrażania Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Poniec.
Zasady wyznaczania składu oraz zasady działania Komitetu Rewitalizacji określa Uchwała Rady Miejskiej w Poniecu z dnia 20 grudnia 2024 r. w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji Gminy Poniec, ogłasza nabór członków do Komitetu Rewitalizacji.
Zgłoszenie chęci przystąpienia do Komitetu następuje na podstawie pisemnego formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego
w Poniecu oraz w Urzędzie Miejskim w Poniecu, pok. 3.
Nabór członków do Komitetu prowadzony będzie od 01 grudnia 2025 r. do 30 grudnia 2025 r.
Wypełniony formularz w formie papierowej lub elektronicznej do dnia 30 grudnia 2025 r. (decyduje data wpływu):
- na adres: Urząd Miejski w Poniecu, ul. Rynek 24, 64-125 Poniec,
- bezpośrednio do Sekretariatu Urzędu Miejskiego, w godzinach urzędowania urzędu (poniedziałek od 7:00 do 16:00, wtorek-piątek od 7:00 do 15:00).
- e-mail (w formie skanu formularza), adres: um@poniec.pl
Nie będą rozpatrywane zgłoszenia:
- niepodpisane;
- złożone w innym terminie niż wyznaczony;
- przesłane w innej formie niż formularz zgłoszenia.
Informacja o wynikach naboru do Komitetu zostanie umieszczona po jego zakończeniu na stronie internetowej Gminy Poniec w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń.
Członkowie Komitetu Rewitalizacji zostaną powołani w drodze zarządzenia przez Burmistrza Ponieca.
Linki




