Od 1 lipca br., zgodnie z wprowadzonymi zmianami do programu „Dobry start” zmienią się zasady naboru wniosków o przyznanie świadczenia.

Począwszy od najbliższego roku szkolnego 2021/2022, świadczenie dobry start będzie przyznawał i wypłacał Zakład Ubezpieczeń Społecznych.

Według nowych zasad, wnioski o świadczenie będzie można składać do ZUS tylko drogą elektroniczną, a wypłata przyznanego świadczenia będzie odbywać się wyłącznie w formie bezgotówkowej, na wskazane konto bankowe.

19 sierpnia 2021r. w Ośrodku Pomocy Społecznej w Poniecu,
w godzinach 10:00-13:00
pracownicy ZUS pomogą w założeniu profilu na PUE oraz wysłaniu wniosku 300+.

Osoby zainteresowane powinny przygotować:

Do założenia profilu na PUE:

  •         adres mailowy
  •         nr telefonu
  •         Dowód osobisty

Do wysłania wniosku o 300+:

  •         PESEL dziecka i swój
  •         nazwa i adres szkoły
  •         nr rachunku bankowego.